No estem sols!

Tota col·laboració es necessària i s’agraeix en defensa dels braus a Catalunya, l’ultima arriba del torero Rodolfo Nuñez “Carpetano”, portaveu del Grup Mixt de l’Ajuntament de Villamanta a Madrid, que ha plantejat una moció de censura en contra de la ILP que pretén prohibir les curses de braus a Catalunya. La moció de censura te quatre objectius principals:

–          Amb el propòsit de la llibertat cultural, la igualtat i la dignitat humana, demanaran a tots els membres parlamentaris del Parlament de Catalunya el seu vot en contra de la ILP.

–          S’admetran  les adhesions  a aquesta moció, de tots els ajuntaments i òrgans politics que així ho convinguin.

–          Portar aquesta moció al Parlament de Catalunya.

–          Portar aqueta moció al Govern Central.

Advertisements

3 Respostes

  1. gràcies a tothom qui ajuda a Catalunya ara mes que mai ho necessitem. Gracias a el resto de España, todos los catalanes no son como nos pitan esta pequeña minoria que hay en Cataluña y que tanto molesta

  2. No estais solos, la lucha y la causa la defendemos todos los taurinos, hoy mas que nunca debemos ser una piña todos los taurinos y defender nuestros derechos como ciudadanos libres, yo soy madrileño y desde aqui os mando todo mi apoyo y un abrazo a la aficion de Cataluña. Com sempre us mane salutos molt taurs per a tots, per una Catalunya taura

  3. Comparto el disgusto por caza, peleterías y mataderos. Pero no por los toros. Nunca dejan de seducirme, […], lo que más me gusta de los toros, como del teatro, es la emoción compartida: 20.000 almas en silencio. Atención absoluta sobre un mismo pensamiento. ¡Qué energía! Y los pasodobles. Sé que está mal y debería curarme de esto, pero amo tanto ese bien escaso, un emocionante silencio”, escribía González-Sinde en una carta titulada Elogio del Silencio, con motivo de la Feria de San Isidro.

    Excma. Sra. Ministra Contamos con la ayuda de Vd. en Barcelona y como Ministra de Cultura no le quepa la menor ES POLITACAMENTE CORRECTO, ese arte no se puede igualar con NADA, hay que tenerlo, junto a mucho valor y saber plasmarlo en segundos. Gracias por su aficion.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: